Nazywam się Pati Garg, jestem nauczycielką duchową i wspieram kobiety na ścieżce przebudzenia. Jestem autorką kursu „Medytuj z Pati”, rocznego programu „Rok Przebudzenia” oraz 5 książek o rozwoju osobistym i duchowym.
W ciągu ostatnich 11 lat stworzyłam silną markę osobistą a teraz szukam osoby, która będzie wspierać mnie w działaniach marketingowych i docieraniu do szerszego grona kobiet.
Zalety tej pracy:
-
Nauczysz się wszystkiego o prowadzeniu marketingu we własnej firmie,
-
Będziesz mogła za darmo korzystać ze wszystkich moich treningów,
-
Będziesz częścią społeczności kobiet o wysokiej samoświadomości,
-
Będziesz blisko współpracować ze mną a to oznacza intensywny, szybki rozwój,
-
Będziesz miała możliwość awansu i zwiększenia wymiaru godzin.
Potrzebuję kogoś, kto:
-
chce być sercem, duszą i motorem moich projektów i dbać o to, aby były realizowane na tip top od początku do końca,
-
podchodzi serio do swoich obowiązków i realizuje je w terminie,
-
potrafi ogarnąć wiele projektów na raz,
-
jest zorganizowana lepiej niż ja i uwielbia tworzenie harmonogramów,
-
spełnia się w intensywnym, szybkim działaniu,
-
jest uważna i dokładna,
-
uwielbia się uczyć i zgłębiać tajniki marketingu i biznesu online.
We wspólnej pracy najważniejsze jest dla mnie Twoje zaangażowanie. Lubię, aby to, na co się umawiamy, było po prostu gotowe. Jestem dokładna i tego samego oczekuję od Ciebie.
Jak każda twórcza osoba, bywam niezorganizowana i spontaniczna. To do Ciebie będzie należało ogarnianie chaosu, który nieuchronnie będę tworzyć idąc za intuicją i przebłyskami kreatywności. To Twoim zadaniem będzie takie planowanie rzeczy ze mną, abyś miała wszystko pod kontrolą i aby nic ważnego nam nie umknęło.
Chciałabym, abyś lubiła to, co robisz. Pasja do uczenia się, otwartość, ciekawość marketingu, branie odpowiedzialności za swój kawałek pracy – to niezbędne cechy, które potrzebujesz naturalnie mieć w sobie, aby dobrze nam się pracowało.
Jeśli nie lubisz intensywności, zmienności i nieprzewidywalności, raczej nam się nie uda.
Jaki będzie Twój zakres zadań?
Będziesz odpowiedzialna za ogarnianie całego zaplecza marketingowo- administracyjnego. Ja zajmuję się uczeniem, przygotowywaniem programów, kursów i strategii, a Ty całą resztą.
Do Twoich obowiązków będzie należało m. in.:
-
Ustawianie zautomatyzowanych kampanii e-mailowych w programie Get Response
-
Tworzenie grafik w programie Canva
-
Aktualizowanie stron w WordPressie
-
Tworzenie Landing Pages w WordPressie
-
Tworzenie formularzy zapisu w programie GetResponse
-
Wstawienia treści do Social Media (Facebook, Instagram, YouTube)
-
Ustawianie reklam w Social Mediach i Google Ads
-
Planowanie i implementacja kalendarza działań marketingowych w Asanie
-
Bieżąca obsługa Klientek
-
Odpowiadanie na komentarze w Social Mediach i na stronie www
-
Tworzenie zestawień i raportów sprzedaży
-
Obsługa zamówień
-
Wystawianie faktur sprzedażowych
-
Prosta obróbka wideo (przycinanie treści)
-
Opieka administracyjna nad kursami
-
Ogarnianie administracyjnego zaplecza wszystkiego co robimy
-
Moderowanie czatu podczas treningów na żywo
Wymagania:
-
proaktywność i zaangażowanie,
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
duża dbałość o szczegóły i rzetelność,
-
dyspozycyjność,
-
umiejętność i chęć elastycznego reagowania na pojawiające się potrzeby,
-
talent organizatorski,
-
zorientowanie na wynik,
-
pasja do uczenia się nowych rzeczy,
-
dokładne wykonywanie ustalonych zadań,
-
wysoka uważność,
-
znajomość systemów WordPresse, GetResponse, Canva, Asana, Evernote, InFakt, PayPal, Przelewy24, ING Bank, Facebook, Instagram, YouTube mile widziana, ale nie niezbędna – nauczę Cię wszystkiego,
-
zamieszkanie w Trójmieście będzie dużym atutem.
Wymiar czasu pracy:
-
Elastyczny. Około 4 godziny dziennie, w niektóre dni miej, w niektóre więcej, w zależności od potrzeb, również w weekendy i dni wolne od pracy – zgodnie z ustalonym harmonogramem kursów na dany rok, Mniej ważne dla mnie od tego ile czasu pracujesz jest to czy jest na czas zrobione to, na co się umówiłyśmy.
-
Praca w większości zdalna. Kilka spotkań na żywo w roku.
Wynagrodzenie:
-
Kwota wynagrodzenia i forma zatrudnienia zostanie ustalona indywidualnie.
-
Dostęp do programów rozwojowych o wartości ponad 4000 zł.
Jak zgłosić swoją kandydaturę?
I etap – do 11.06.2021
Wypełnij aplikację: https://forms.gle/oFkvYFhCxyp1j4jE7
II etap – do 16.06.2021
Wybranym osobom prześlę 3 zadania do wykonania, w którym poznamy Twoje umiejętności.
III etap – do 25.06.2021
Wybrane osoby, wyłonione w etapie II, zaproszę na osobistą rozmowę rekrutacyjną, w trakcie której będziemy mogły się poznać i poczuć czy chcemy razem pracować.
Początek pracy:
1 lipca br.
Ps. Jeśli sama nie chcesz lub nie możesz się zgłosić, będę wdzięczna za puszczenie tej wieści w świat.
1 komentarz
Dzień dobry,
mam zapytanie do oferty pracy. Czy brak dobrej znajomości języka angielskiego jest dyskwalifikujące już na starcie? I pytanie także do spotkań na żywo. Na jakiej zasadzie i jak często w/w spotkania mają się odbywać? Jestem z Poznania, więc tutaj wchodzi w grę kwestia ewentualnego dojazdu. Z góry dziękuję za odpowiedz.:)
Pozdrawiam,
Iza Urbańska